2015. május 9., szombat

6. fejezet - Merész

Drága Olvasóim!
Itt is vagyok az újabb fejezettel, és ahogy ígértem, hosszabbra írtam. Azért ma hozom, és nem holnap - most őszinte leszek -, mert nagy valószínűséggel másnaposságtól fogok szenvedni, és nem szeretném, hogy még többet kelljen várnotok az új fejezetre. :D Köszönöm szépen a 42 feliratkozót és az 5. fejezethez érkezett pipákat és kommenteket, nagyon hálás vagyok nektek mindenért! Remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket ez a rész, és elmondjátok a véleményeteket, valamint továbbra is velem maradtok! Jó olvasást!
Puszi, ~E

A szobámból egész nap nem mozdulok ki. Ez a hely számomra olyan, mint egy menedék. Menedék az egész világ és az emberek elől. Nem tudom, hogy Harry mikor ment el - ha egyáltalán elment -, nem tudom, hogy a testvéreim mit csinálnak, vagy hogy anyáék hazaértek-e már.
Ahogy az egyik kedvenc újságomat lapozgatom, valaki kopog, majd pillanatokon belül nyílik az ajtó, és anya egy fáradt mosollyal néz be.
- Nem sokára indulunk Harryékhez, gyere - szól, mire a válaszom csak egy bólintás, s feltápászkodom az ágyamról. Egy kicsit megszédülök, talán azért van, mert egész nap alig ettem, inkább csak csipegettem.
Love the 'no thanks' 👍Mikor visszanyerem az egyensúlyomat, veszek egy mély levegőt és felöltözöm. Próbálok a lehető legjobban kinézni - már amennyire ez tőlem lehetséges -, így felveszem a kedvenc felsőmet egy rövidnadrággal, mivel hihetetlenül meleg van. Bár nem szívesen mutogatom a lábaimat, de elképesztően utálom, amikor melegem van. Olyankor szinte fuldoklom.
Átfésülöm a hajam, kiigazítom a sminkem, majd lemegyek. Anya épp Mike kis lábaira húzza fel a cipőket, apa a kezében fogja Mollyt, Ellie pedig a telefonját nyomkodja. Felhúzom a fekete cipőmet, s kimegyünk a kocsiba, bepattanunk és elindulunk.
Egyre közelebb érünk, annál jobban görcsöl a gyomrom. Egész nap a csókon kattogott az agyam, szinte még mindig érzem az ízét a számban, és ennél jobbat még életemben nem éreztem. Félek, hogy most hogyan fog rám nézni, főleg úgy, hogy Ellie is ott lesz.
Egy idő után leparkolunk a ház előtt. A szemem előtt megjelennek az emlékek a buliról, s nyelek egy nagyot. Kiszállunk, majd becsengetünk, és Harry anyukája mosolyogva jön ki és enged be minket.
Az előszobába érve megcsap az illat, ami Harryre emlékeztet. A szívembe, mintha karót döfnének, a gyomrom apróra zsugorodik.
Levesszük a cipőnket, majd Anne betessékel minket a konyhába, ahol a férje ül. Helyet foglalunk.
- Hol van Harry? - kérdezi rögtön Ellie, miközben körbenéz, ugyanis sehol nem látjuk őt.
- Harry, gyertek le! - kiabál Anne. Gyertek? Kivel van?
Trappolást hallok a lépcső felől, majd Harry leér, a hajába túr, s mögötte jön a szőke srác, aki a buliban is itt volt, emlékszem rá, ő beszélgetett Ellievel, így ahogy találkozik a tekintetük, mindketten elmosolyodnak. Én csak lefele nézek, semmi kedvem Harryvel szemezni, azonban érzem magamon az égető tekintetét.
- Csajok, nem jöttök fel? - hallom Harry hangját, amitől úgy érzem, mintha a szívemet összefacsarnák.
Ellie rögtön felpattan, én viszont meg sem mozdulok.
- Jenny, gyere! - szól Harry. Istenem, mennyire jól hangzik a nevem a szájából!
Kicsit megrázom a fejem, s ránézek, mire felsóhajt.
- Gyere már, ezek itt unalmas dolgokról fognak beszélni - fogja meg a karomat és elkezd húzni. Ahol a bőrünk érintkezik, úgy érzem, égek.
Felhúz a szobájába, bemegyünk mind a négyen és becsukja az ajtót. Körbenézek. Minden annyira Harryre jellemző.
- Azt hittem, te csak éjszaka vagy ennyire dögös - dobja magát a szöszi fiú a fotelba, s végignéz a nővéremen.
- Úgy tűnik, nappal is - vet felé egy önbizalommal teli mosolyt Ellie, mire a srác az ajkába harap. A srác megfogja Ellie kezét és az ölébe rántja, majd egy hosszú csókot nyom az ajkaira.
- Niall, te fasz, ne itt dugd már meg! - dől Harry az ágyára kuncogva. Niall kajánul elvigyorodik és megmarkolja a testvérem combját, aki látszólag élvezi a helyzetet. - Gyere ide - mosolyog rám Harry. Nyelek egy nagyot, lassan az ágyhoz sétálok és a szélére ülök. - Na, oldódj fel egy kicsit! - húz maga mellé.
- Átnézünk a másik szobába - állítja fel Niall Elliet, majd megfogja a kezét és kimennek, az ajtóból még Niall visszamosolyog Harryre, majd becsukja maga után. A szívem hevesen ver. Ketten vagyok Harryvel, és ez most sokkal rosszabb így, mint eddig, ugyanis akárhányszor ránézek, mindig a csók jut eszembe. Bár rá se kell néznem ahhoz, hogy a csókra gondoljak, ugyanis más gondolatom azóta nincs.
- Most egy ideig biztosan nem zavar senki - kerekedik fölém, s édesen elmosolyodik. Tekintetem akaratom ellenére is az ajkaira téved. Annyira tökéletes, annyira jó lenne újra megcsókolni.
Mintha csak olvasna a gondolataimban, lassan és gyengéden megcsókol. Nyelvem már ismerősként fogadja az övét, bár még mindig félve csókolom vissza. Attól tartok, hogy elrontom, vagy nem tudom. Egyszerűen csak félek.
Érzem, hogy kezd kicsit beindulni, s a kezét végigsimítja az oldalamon. Kiráz a hideg, s automatikusan a csuklója után nyúlok, hogy lefogjam. Értetlenül pislog rám.
- Ne félj, nem lesz semmi baj - suttogja nyugtató hangon, majd lassan félresöpri a hajamat és a nyakamat kezdi el finom csókokkal ellepni. Nagyokat sóhajtozok, a testemnek képtelen vagyok parancsolni, Harry túl jó.
Apró, nedves puszikat hagy a nyakamon és az állkapcsomon, majd a fülem mögé ér és tovább kényeztet. Nem kellene, de hagyom neki, tetteit sóhajokkal és ritkábban kis nyögésekkel díjazom.
Felemelkedik rólam, hirtelen ledobja a fekete pólóját, s hevesebben kezd el csókolgatni.
- Harry, állj le... - zihálom, és a kezemet izmos mellkasára téve kicsit eltolom magamtól.
- Te is élvezted - súgja, s újra az ajkaim felé közelít, de elfordítom a fejem. Letolom magamról, felülök és megigazgatom a ruhámat, de a fejemet nem emelem fel. - Ne már, baby, te is akarod.
Megrázom a fejem és nyelek.
- Ömm... vagy esetleg te még szűz vagy?
Felsóhajtok, rápillantok, de nem válaszolok. Ebből tudja a választ.
- Te jó ég, erre nem is gondoltam, sajnálom - veszi vissza a felsőjét. Megrázom a fejem, próbálom nem kimutatni, hogy mennyire zavarban vagyok. - Csak annyira észveszejtő vagy ebben a cuccban és úgy megkívántalak.
Érzem, hogy az arcomat elönti a pír. Direkt akar kellemetlen helyzetbe hozni? Mert ha ez volt a célja, sikerült...
- Na ne már, hogy ennyitől zavarba jöttél - mosolyodik el, majd felkuncog.
- Nem vagyok zavarban - mondom, miközben idegesen babrálok a pólóm szélével. Nem tehetek róla, rossz szokás.
- Uhum, hát persze - mosolyog. - Tudod mit? Segítek neked, hogy ne legyél zavarban. Legalábbis előttem ne.
- De én nem...
- De igen - vág a szavamba mosolyogva. Felsóhajtok. - Szóval... jobb, ha ehhez hozzászoksz - dobja le magáról újra a felsőjét. Tekintetemet nem tudom levenni kidolgozott felsőtestéről, amit tetoválások díszítenek. Négykézláb odamászik hozzám, majd lassan megcsókol. Megfogja az egyik kezemet, s a hasára teszi. Próbálom elhúzni, de ott tartja, kényszerít, hogy végigsimítsam. Ajkaink elválnak, és közelről néz a szemembe, miközben a kezemet a mellkasára teszi. - Most simítsd végig te - súgja és elenged, de én a kezemet automatikusan elkapom. Túl közel van hozzám, túl zavarba ejtő. - Csak csináld - helyezi vissza a tenyeremet a testére. Nyelek egy nagyot, és lassan végigsimítom napbarnított bőrét, majd szégyellősen húzom el a kezem. Elmosolyodik. - Az ajkadba haraptál. Tetszik! - nyom egy puszit a számra. - Azt akarom, hogy a testem ne legyen idegen számodra - fekszik hanyatt, majd a karomat megfogva a csípőjére ültet.
- Ne, ezt ne... - mászok le róla, de visszahúz és a szemembe néz.
- Ne aggódj! Csak maradj itt! - simítja végig a karomat. Nem nehezedek rá, inkább csak fölötte térdelek. Nem akarom, hogy összeroppanjon alattam. Végignézek rajta, annyira tökéletes. - Csókolj meg!
A pulzusom emelkedik, s nyelek egy nagyot. A feje mellett megtámaszkodok, lehajolok és megcsókolom. Azt hiszem, az ajkaira sose fogok ráunni.
Kezeit a fenekemre csúsztatja, s finoman markolászni kezdi. Ahogy elválnak ajkaink, újra felegyenesedek. Próbálom kerülni a tekintetét, ugyanis elég kellemetlen nekem ez az egész, annyira szokatlan.
- Te nem mutatnád meg nekem a testedet? - kérdezi az átlagosnál is mélyebb, rekedtesebb hangon. Kikerekedett szemekkel nézek rá, s hevesen rázom a fejemet. Felkuncog. - Oké, majd egyszer odáig is eljutunk. Addig te gyönyörködhetsz bennem - mosolyog öntelten, mire elnevetem magam.
Hallom, hogy valaki jön, így gyorsan lemászok róla, abban a pillanatban nyílik az ajtó, Ellie és Niall vigyorogva lépnek be.
- Ez a 'de jót dugtam' vagy a 'megint összeszartam a wc-t' fejed? - néz Harry a szőke barátjára.
- Kettőt találhatsz - húzogatja a szemöldökét a szőkeség, majd a kezét Ellie fenekére teszi. - De ahogy elnézem ti is elvoltatok - néz a földön heverő fekete felsőre, majd rám és kajánul elvigyorodik.
- Mi nem... - kezdenék el magyarázkodni, de Harry nevetése félbeszakít.
- Harry, bazdmeg, nem vagy semmi - rázza a fejét Niall nevetve, én pedig érzem, hogy elvörösödök, így inkább lehajtom a fejemet. Az udvarról anyáék beszélgetése hallatszik fel.
- Csinálni kezdik a kaját, király! - mosolyog Harry. - Mi lenne, ha addig szórakoznánk? Mondjuk... Felelsz vagy mersz? Vetkőzőset - vigyorog.
- Ó, én benne vagyok! - csapja össze a kezeit Niall, s Ellie is egyetértően bólint. Én nem válaszolok, nekem ehhez semmi kedvem.
- Cool, hozok piát - szalad le Harry. Ellie rám pillant, hogy minden rendben van-e, így próbálok egy biztató mosolyt vetni felé.
Harry visszatér egy üveg Finlandiával a kezében, majd kinyitja, s mindhárman leülnek a földre. Harry beleiszik, majd tovább adja Niallnek, ő pedig Ellienek.
- Na, gyere - néz rám Harry. Megrázom a fejem. - Aj, ne kezdd már megint! Jó lesz, gyere - húz le maga mellé a földre. Felsóhajtok, majd a kezembe nyomják az alkoholt, s belekortyolok. Elfintorodok, s érzem, ahogy az égető folyadék végigmarja a torkomat.
- Ez semmi, húzd meg rendesen! - szólal meg Niall, mire még egyet belekortyolok és tovább adom. Így megy ez addig, amíg el nem fogy, s már forog velem a szoba.
- Na, ha mindenki feloldódott, kezdhetjük! - teszi középre az üveget Harry, majd megforgatja. Az üveg lassulni kezd, majd Elliere mutatva megáll.
- Merek!
- Szívd ki Harry nyakát - mosolyodik el kajánul Niall. Ellie Harryre vigyorog, majd odamászik hozzá, s ajkait a fiú nyakára tapasztja.
- Ah, ez az... - mosolyodik el Harry, és megmarkolja a nővérem fenekét. Kicsit dühít, amit most csinálnak, és nem is értem. Olyan, mintha Harry teljesen elfelejtette volna, hogy az előbb épp engem akart megfektetni.
Felszisszen, majd Ellie abbahagyja és rámosolyog, visszamászik a helyére és leül. Harry a nyakához nyúl, majd Elliere néz és az ajkába harap. A nővérem forgat, s az üveg Niall felé mutatva áll meg.
- Felelek - válaszol némi gondolkodás után.
- Mit csináltatok a másik szobában? Mindent részletesen - támaszkodik meg Harry a kezeit a háta mögött, miközben Elliere pillant.
- Hm... Átmentünk, becsuktam az ajtót, ő pedig mint egy vadmacska, az ágyra lökött és vadul csókolt. Aztán hirtelen kigombolta a nadrágomat és elővette a kicsit Niallt, ami mellesleg nem is olyan kicsi - vigyorog. - Aztán bekapta és mély torokkal szopott. Ah, ha belegondolok, megint állni fog - sóhajt és az ajkába harap.
- Aztán? - néz rá Harry izgatottan.
- Aztán mikor elmentem, benyúltam a bugyijába és megujjaztam, majd visszajöttünk ide. Azt ígérte, lesz folytatás - kacsint Elliere.
- Ó, öcsém - mosolyog Harry a testvéremre és végignéz rajta.
- Kurva jó csaj, az biztos - vigyorog Niall, majd megfogja az üveget és megforgatja. Rám mutat.
- Merek - vágom rá gondolkodás nélkül. Ha teljesen józan lennék, biztosan nem sikerülne ennyire feloldódnom. Nos, nem tudom, hogy ez esetben ez jó-e vagy sem.
- Smárolj Harryvel szenvedélyesen 3 percen keresztül - adja a feladatot Niall. Harryre pillantok, akinek az ajkain mosoly jelenik meg. Hezitálás nélkül mászok oda, s elölről az ölébe helyezkedek, majd hirtelen megcsókolom. Érzem, hogy meglepődik, de azonnal viszonozza, s kezeit a fenekemre helyezi. Azt hiszem, az alkohol kezdi átvenni a testem felett az irányítást, ugyanis nem tudok parancsolni magamnak, teljesen felszabadultan csókolom, harapdosom az ajkait és halkan zihálok.
Harry belenyög a csókba, ami engem felbátorít, s puszikkal haladok a nyaka felé.
- Ah, igen - morogja Harry, és a fenekemet erősen megmarkolja.
- Na jó, elég lesz! - húz el Ellie. Harry lassan kinyitja a szemeit, és lihegve rám mosolyog.
- Te piásan nagyon merész vagy, és ez tetszik - kacsint. Rámosolygok, majd megforgatom az üveget. Azt hiszem, nekem ártott meg a legjobban a vodka, ugyanis a többieken alig látszik. Vagy lehet csak azért nem veszem észre, mert már teljesen kész vagyok.
Az üveg forog, s Harryre mutatva áll meg.
- Felelek.
- Álmodoztál már arról, hogy milyen lenne velem a szex? - mosolyog Ellie. Felhúzom a szemöldököm, s Harry reakcióját figyelem. Elmosolyodik és kicsit felkuncog.
- Ó, baby, ha tudnád... úgy nagyjából minden este elképzelem - néz rajta végig. Kezd megint felmenni bennem a pumpa, elképesztően zavar, hogy így néz Elliere.
- Majd egyszer valóra váltjuk az álmodat - kacsint felé Ellie, mire Harry hevesen bólogat. Megforgatja az üveget, ami Ellie felé mutatva áll meg.
- Merek.
- Ujjazd meg magad itt előttünk - vágja rá rögtön Niall perverz arckifejezéssel.
- Mi, normális vagy?! Nem! - neveti el magát Ellie.
- Akkor ruha le! - csapja össze a tenyereit Harry. Mindkét fiú nyálcsorgatva nézi, ahogy a nővérem lassan ledobja magáról a felsőjét, majd megigazgatja a melltartóját. - Azta! Ezek igaziak? - nézi a melleit.
- Azok - mosolyog Ellie, majd megpörgeti az üveget, ami felém mutat. Most merész akarok lenni. Nem érdekel, hogy holnapra megbánom, azt akarom, hogy Harrynek tetsszen, és úgy nézzen rám, mint Elliere!
- Merek.
- Izgasd fel Harryt! - adja Niall az újabb tökéletes ötletét.
- Ó, haver, ha felizgulok itt senki nem marad szüzen! - emeli fel Harry a kezeit, de Niall megvonja a vállát.
- Csak hajrá! - dől hátra Niall kényelmesen. Harryre nézek, aki az ajkába harapva pillant rajtam végig.
Odamegyek hozzá, hanyatt lököm, s fölé mászva megcsókolom. Igazából fogalmam sincs, mit kellene tennem, hogy felizguljon, teljesen tapasztalatlan vagyok ilyen téren.
Végigcsókolom az állkapcsát, majd a nyakát, s óvatosan harapdálni kezdem a bőrét. Halkan felsóhajt, közben folyamatosan a fenekemet markolássza. Niall kapcsol be zenét, feltekeri a hangerőt, így teljesen party feelingem van.
Felülök, Harryt a pólójánál fogva felhúzom magamhoz, és újra megcsókolom. Beletúrok a hajába, fürtjeit az ujjaim közé véve meghúzom, mire felmordul, s az ajkaira mosolygok. Arcomat a nyakába fúrom, csókolgatom, majd a füléhez hajolok zihálva.
- Akarlak - súgom, mire érzem, hogy megfeszülnek izmai, és a fenekembe markol.
- Ne mondd ezt, baby, mert megteszem! - motyogja mély hangon. A testem bizseregni kezd, s kiráz a hideg. Még soha senki és semmi nem volt rám ilyen hatással.
- Pont ez a célom - kezdem el mozgatni a csípőmet az ölében, mire egy halk nyögés szakad fel a torkából. Az egyik kezemet végigsimítom a felsőtestén, majd a férfiasságára teszem. Kicsit lefagyok, ahogy érzem, kezd dudorodni ott lenn. Nem hittem volna, hogy tényleg sikerül, most egy kissé beparáztam.
- Na mi az, megijedtél? - mosolyodik el, s a combomat markolássza, majd Niallre mosolyog.
- Mi lemegyünk megnézni a kaját - áll fel a szöszi, majd magával húzza kifelé a nővéremet.
- Ne csináljatok hülyeséget! - néz Ellie Harryre.
- Nyugi, nem fogunk - mosolyog, majd Niallék kimennek és becsukják az ajtót. - Most mit fogsz kezdeni ezzel itt? - fogja meg a kezemet és a férfiasságára teszi. Nyelek egy nagyot. - Még mindig azt mondod, hogy akarsz? - motyogja az ajkaimra és egy kis puszit lehel rá. Nyelek és megrázom a fejem. - Én viszont nem maradok így - emel fel és áttesz az ágyra, majd hosszasan megcsókol. - Nem foglak megdugni, de kielégítesz, ha már ilyen ügyesen felizgattál - lihegi az ajkaimra, majd a kezemet a nadrágja gombjához teszi. Gondolkodás nélkül gombolom ki, majd letolom.
Hanyatt fekszik mellettem, letolja a bokszerét is, majd rám néz, hogy csináljam. Mivel fogalmam sincs, mit kellene tennem, értetlenül pislogok rá. Felsóhajt, megfogja a csuklómat és a kezemet a férfiasságára kulcsolja, majd elkezdi diktálni a tempót. Nézem az arcát, miközben lassan elengedi a kezemet, és hagyja, hogy én csináljam. Hihetetlenül szexi látványt nyújt és rettentően izgató, hogy az én tetteimtől zihál, s élvezettel nyögdécsel. Egy kicsit gyorsítok a tempón, és a számat harapva nézem, ahogy Harry tökéletes ajkait nyögések hagyják el. Ahogy a lihegéstől gyorsan emelkedik fel és le a mellkasa, ahogy izmai megfeszülnek, elképesztő.
- Ez az, baby, jó vagy - lihegi. Nyögései egyre sűrűbbé válnak, majd ragacsos, fehér cuccot érzek a kezemen. Harry zihálva elmosolyodik, majd ad egy zsebkendőt és megtörli vele a kezemet. A szemébe nézek és nyelek egy nagyot.
Teljesen össze vagyok zavarodva, ezernyi gondolat cikázik a fejemben.
Most ezt tényleg megtettem? Ez én vagyok? Az alkohol vagy Harry van rám ilyen hatással?

12 megjegyzés:

  1. Imádom. :))
    Kedvenc mondatom: "elővette a kicsit Niallt, ami mellesleg nem is olyan kicsi" Annyit röhögtem rajta, komolyan. :))
    Remélem, hogyha be fogsz rúgni, akkor te ilyeneket nem csinálsz. xdd
    Nagyon ügyes vagy, egyik legjobb rész, komolyan.
    Semmi baj, kivárom a sztorit, hiszen megéri várni rá, ebben biztos vagyok. :))
    Sok puszi és ölelés: Timi. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett, és hogy meg tudtalak nevettetni! Nem, én részegen nem szoktam ilyeneket csinálni, csak a csókig vagyok hajlandó elmenni. :D Köszönöm szépen! Már a sztorival haladok, és köszönöm a türelmedet is! :)
      Puszi, ~E

      Törlés
  2. Szia!
    Imádom a blogod, és röstellem, hogy csak most írok ide először! Szóval kezdjük ott, hogy utálom Ellie - t! Ezt úgy az első pillanattól fogva érzem! Ezt ne bántásnak vedd, csak így érzek! ;D A másik, hogy néha Jenny - től is a falra mászok, de ő a kedvenc karakterem a blogon, na meg Harry! Olyan kis pajzán, hogy nem bírom ki, hogy ezt ne meséljem el a barátnőmnek, akivel körülbelül ugyanilyen perverzek vagyunk, mint Harry! Imádom a blogod, és siess a kövivel, mert már nagyon várom!
    Ui.: Azt hiszem első komi, és ha igen, akkor; Yuppiiii!!
    Ui2.: Írtam a Trailer alá (imádom!!!) kérlek válaszolnál rá? Nagyon fontos lenne, köszi! :D

    millió puszi,
    xx K. Devonne

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! És ne aggódj, nekem az is sokat jelent, ha elolvastad és tetszett! :) Igazából azért is akartam egy olyan szereplőt, mint Ellie, mert tudtam, hogy nem lesz számotokra szimpatikus, pont ez volt a célom, mert még lesznek vele terveim.
      A Trailer alá válaszoltam, de itt is elmondom, hogy nem gifeket használok, hanem videókból vágom össze. :)
      Puszi, ~E

      Törlés
  3. Nagyon jó rész lett. Kíváncsi vagyok ,hogy Ellienek van e másik oldala azon kívül hogy mindenkivel kavar.. érdekelne,hogyan viselkedne Jennyvel ha tudná hogy mit hisz magáról a lány.. odaadó nővér lenne ? vagy pont lesz*rja hogy mi van a húgával.. Nagy lépés lehetett Jennynek,hogy ilyen sokat engedjen Harrynek. Aranyos volt,hogy féltékeny volt a nővérére :). Imádtam. Siess a következő résszel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! Jó kérdések kavarognak benned, mert ezekről pár rész múlva lesz szó, hogy Ellie miket gondol önmagáról és a húgáról. :)
      Holnap hozom a következőt!
      Puszi, ~E

      Törlés
  4. Wáo...
    Uhh hát szóhoz se jutok...na ez egy k* rva jó rész volt. Eliet most még jobban utálom mit képzel ez magáról mindenkivel összefekszik ez mi már most látja először Niallt és már hagy ne mondjam mit is csináltak;). Jenny pedig most komolyan megtette ezt Harryvel?:D Ez a Harry gyerek olyan furcsa valami vonz benne valami pedig taszít ez olyan furcsa csak remélni tudom hogy nem bántja meg Jennyt. De tudom hogy meg fogja érzem . Nagyon tetszet a rész komolyan imádoma perverz részeket (na jó ezt nem írtam le:'DD bár igaz rám teljes mértékben az vagyok ;D) Jó bulizást! Várom hogy meglepi minket még egy ilyen csodálatos résszel
    Szereztél egy új komizót!
    Pusszantás!
    Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! :) Elliet azért formáltam ilyenre, hogy legyen benne egy unszimpatikus szereplő is, mert vele még lesznek terveim, szóval nem baj, ha most utálod! Nyugi, nem csak te vagy itt a perverz, és jó hír, hogy még bőven lesz ilyen rész. :) Köszönöm szépen, utólag is! :D
      Puszi, ~E

      Törlés
  5. Drága ~E!
    Imádom! Amúgy ez még rosszabbá tetete azt az érzést amit mondtam :D Na mindegy. Jenny-nek nagy lépést kellett megtennie, hogy ezt merje csinálni. Kíváncsi vagyok, hogy józanul, hogy fogja lereagálni a helyzetet.Harryt pedig a perverzsége teszi cukivá és vonzóvá egyszerre. Alig várom, hogy mit hozol ki ebből az egészből. Nagyon szeretem, hogy részletesen fogalmazol és az írásaidon keresztül teljesen átjön az egész és elképzelhetővé teszi a történetet. Csak annyit tudok mondani, hogy gyorsan hozd a kövit mert már nem birom kivárni. Nagyon szeretlek!
    Puszii <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Szuszu!
      Sajnálom, hogy még rosszabb lett az az érzésed, de majd megoldjuk..... :D Jennynek tényleg erőt kellett gyűjtenie ehhez, és szerintem sejted, hogy hogyan fogja lereagálni, de a következő részből úgyis kiderül. Hát igen, Harry nem lenne Harry, ha nem perverzedne, mi így szeretjük őt. :) Nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy tetszik, és nagyon sokat jelent, hogy elmondod a véleményed és támogatsz! Én is nagyon szeretlek! <33
      Puszi, ~E

      Törlés
  6. Nagyon jó rész lett!!!!!!:) Várom a kövit:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :) Holnap hozom a következőt!
      Puszi, ~E

      Törlés