2015. szeptember 13., vasárnap

23. fejezet - Képtelen vagyok mást szeretni

Drága Olvasóim!
Meghoztam a 23. fejezetet. Köszönöm szépen a 96 feliratkozót, és a kommenteket, pipákat az előző fejezethez! Csodálatosak vagytok, hálás vagyok azért, amiért még velem vagytok! <3 Remélem, hogy ez a fejezet is elnyeri a tetszéseteket, bár eléggé rövid lett és lapos, de vannak dolgok, amiket csak a következő fejezetbe szeretnék beleírni. Niallnek pedig nagyon-nagyon boldog születésnapot! :) Jó olvasást! :)
Puszi, ~E

Toonight babe  I love youReggel puha ajkakat érzek a nyakamon, erős karokat magam körül. Nem bírom ki, hogy ne mosolyodjak el ezen az édes tetten. Louis a fülemhez hajol, megharapja a fülcimpámat, mire felkuncogok.
- Jó reggelt - motyogja reggeli álmos hangján.
- Jó reggelt - mosolygok.
Legnagyobb meglepetésemre egy édes puszit nyom az ajkaimra, majd ledobja magáról a takarót, s ahogy feláll, tekintetem megakad csupasz fenekén. Felveszi a földről a bokszerét, belebújik, majd megigazgatja a haját.
- Csinálok valami reggelit. Ööm... pirítós megfelel? - néz rám.
- Nem vagyok éhes - tiltakozom egyből, de a gyomrom korogni kezd.
- Uhum, ez a hang nem ezt mondja - nevet kicsit. - De megmondhatod, hogy ha nem szereted a pirítóst, akkor csinálok mást.
- Nem, öm... a pirítós megfelel - erőltetek egy halvány mosolyt, mire bólint és kimegy a szobából. Egy mély sóhaj szakad fel a torkomból, Nem szeretek mások előtt enni, egy fiú előtt meg főleg. Ez annyira... gáz.
Kimászok az ágyból, valami emberi alakot csinálok magamból, majd lemegyek. Mennyei illatokat érzek, a friss pirítós mellett kávé gőzölög.
- Épp időben - mosolyog, majd leül, s én is vele szemben. Elkezdünk enni, de én inkább csak csipegetek. Amúgy is úgy nézek ki, mint egy tehén, nem kell még az is, hogy úgy egyek, akár egy disznó.
Csend van körülöttünk, néha rápillantok. Meg kellene beszélnünk a tegnap estét, de nem merek rákérdezni. Lehet, hogy annyira részeg volt, hogy nem is emlékszik rá.
- Zavarban vagy? - töri meg a csendet, mire tekintetemet rákapom és hevesen - talán túl hevesen - rázni kezdem a fejemet, mire kicsit felkuncog. - Azért, mert bokszerben virítok előtted, vagy amiatt, ami az éjszaka történt?
- Öm... én...
Nem számítottam erre a kérdésre, így fogalmam sincs, hogy mit mondhatnék, még nem volt időm kigondolni.
- Emlékszem rá, Jen. És jó volt. Nagyon is.
Felsóhajtok és nézek rá.
- Nem tudom, te hogy vagy vele - néz lefelé és a pirítóst piszkálja -, de én élveztem. Tudom, hogy rajtam kívül még csak Harry volt, és nem is várom el, hogy vála....
- Nekem is tetszett - vágok a szavába, mire rögtön rám néz és elmosolyodik. - Csak... azt hittem, te megbántad.
- Lehet, hogy részeg voltam, de tudtam, hogy mit csinálok. Egy cseppet sem bántam meg, remélem, hogy te sem.
- Én sem - mosolygok halványan. Elvégre ez - gondolom - csak a szórakozás kedvéért volt, mert nem is vagyunk együtt igazából.
- Akkor jó - kapja be az utolsó falatot is. Lassan én is megeszem, elfogyasztjuk a kávét, s elszívunk mellé egy-egy szál cigit. - Ma mit csinálsz?
- Szerintem semmi érdekeset.
- Akkor velem tölthetnéd a napot - mosolyog. Pislogok párat, mire felfogom, mit mondott.
- Ömm... oké, jól hangzik - egyezek bele végül, bár teljesen parázok. - De akkor menjünk el hozzánk, anyáék biztos aggódnak már értem.
- Jól van, ahogy szeretnéd.
Megvárom lent Louist, míg elkészül, majd elindulunk. Harryék háza felé közeledünk, s a nővéremet már megint látom bemenni az ajtón. Egy mély levegőt veszek, amit lassan kifújok. Feszültségemet Louis is észreveszi, mert nyugtatóan megsimítja a hátamat.
- Jól vagy?
- Persze - motyogom. Tovább nem is kérdezget, viszont a kezét a derekamra csúsztatja, s amíg haza nem érünk, nem enged el. - Anya, itthon vagyok! - kiabálok, ahogy beérünk az ajtón.
- Na végre, már annyira aggódtam, hol a fenében vol... - jön ki, de ahogy meglátja Louist, abbahagyja. - Ó... öm...
- Jó napot - mosolyog. - Jenny nálam volt éjszaka, remélem, nem baj.
- Nem, dehogyis - mondja anya, miközben hitetlenkedve néz ránk. - Izé... Jenny, apáddal el kell mennünk, megtennéd, hogy vigyázol Mikera és Mollyra?
- Na jó - sóhajtok és felnézek Louisra. - Nem baj, ha itt maradunk?
- Dehogy, imádom a kölyköket - mosolyog, majd levesszük a cipőnket és indulunk be, de apa kijön a nappaliból és nagy szemekkel néz Louisra.
- Helló. Jenny, beszélhetnénk? - kérdezi, de közben mereven Louis figyeli.
- Persze. Addig várj meg a szobámban - nézek Louisra, aki bólint és felmegy, én pedig apára szegezem a tekintetemet.
- Tudod, kicsim, már 17 vagy... - kezdi el, amit tudom, hogy nehezére esik, de egyszer már Ellievel végig csinálta, nekem is el kell mondania. - És most egy fiúnál aludtál. Izé... nem tudom, hogy mit csináltatok, de kérlek, nagyon vigyázz!
- Apaa... - forgatom meg a szemem. Érzem, hogy nem csak nekem kínos ez a beszélgetés.
- Sajnálom, szívem, ezt muszáj elmondanom. Szóval nem tudom, hogy ő milyen, de ha egyből azt akarja tőled, ne hagyd magad! Vagyis... még nem történt meg, ugye? - néz rám. A számat beszédre nyitom, de fogalmam sincs, mit mondhatnék. Még Harryről sem tudnak...
- Nem - nyögöm ki végül, mire megkönnyebbülten felsóhajt.
- Helyes. Vigyázz magadra, jó? És ne add magad könnyen - simítja meg a fejemet és ad egy puszit, mire halványan elmosolyodok.
- Úgy lesz - szaladok fel Louis után. Bemegyek a szobámba, az ágyamon fekszik és mosolyogva néz rám.
- Na, megkaptad a kioktatást?
- Meg - sóhajtok és mellé dobom magam. - Reméli, hogy még nem feküdtünk le.
- Ó, szóval Harryről se tudnak? - néz le rám, majd átkarol és közelebb von magához.
- Nem.
- Jenny! - hallom a vékonyka hangot, amit bárhol felismernék. Molly édesen szalad be a szobámba. - Ó, szia! - mosolyog Louisra, majd Mike is bejön és elvigyorodik.
- Louisval fogunk rátok vigyázni - ülök föl és rájuk mosolygok.
- Juhú! Louis, játszunk? - ugrik fel Mike az ágyra, Molly pedig Louis mellkasára veti magát.
- Ó, még szép, hogy játszunk! - nevet Louis, majd feláll, s felveszi Mollyt.
- Engem is! - ugrál az ágyon Mike.
- Gyere! - veszi a másik kezébe az öcsémet, majd mindkettőjüket kicsit feldobja. - Mint két sózsák!
Nevetve néznek rá a testvéreim, azt hiszem, nagyon kedvelni fogják őt. Hallom anya kiabálását, hogy elmennek, szóval már csak négyen maradunk a házban.
- Nos, ki szereti a kakaót? - mosolyog Louis.
- Éééén! - sikít mindkét testvérem, majd Louis vigyorogva viszi őket le a konyhába. A párnám alól előkotrom a naplómat, s kinyitom.

Kedves Naplóm!
Olyan rég írtam, azóta annyi minden történt… Harry volt barátnője, Jessica visszajött. Gyönyörű, kedves és vékony. Tökéletesen illik Harryhez, viszont terhes, de nem Harrytől. De persze az ő szerelmük még ezt is kibírja, én pedig majd’ beleőrülök, amikor látom őket. Bár mostanában a nővérem járkál át Harryhez, amit még nem igazán értek, de mindent meg fogok tenni azért, hogy megtudjam, mi folyik köztük. Liam megtervezett nekünk egy randit Louisval, mert Harryvel megbeszélték, hogy összehoznak minket. Nos, igen… megegyeztünk, hogy eljátsszuk, hogy együtt vagyunk. Ez odáig fajult, hogy tegnap este lefeküdtünk. Jó volt, de én akkor is mindenben csak Harryt látom, képtelen vagyok mást szeretni. Pedig Louis tényleg jófej, vicces és helyes srác, de ez nekem egyszerűen nem megy. Túl sok minden köt Harryhez, és túlságosan szeretem őt…

Visszarejtem a párnám alá a naplóm, majd lemegyek a konyhába, s a látványtól muszáj elmosolyodnom. Louis két kakaót kever, s a két oldalán a testvéreim állnak lábujjhegyen, a pultba kapaszkodva, s figyelmesen követik Louis minden mozdulatát.
- Ez a Tommo-féle-kakaó, ennél finomabb nem létezik! - mondja Louis, mire Molly nagy szemekkel néz fel rá és mosolyog.
- Kérem! - nyújtózkodik a húgom, mire Louis odaadja neki és Mikenak is. Belekortyolnak, s szinte egyszerre nyalják meg a szájuk szélét.
- Ez nagyon finom! - néz fel Mike Louisra, aki büszkén elmosolyodik.
- Én mondtam!
Mindketten óvatosan totyogva mennek a konyhaasztalhoz, koncentrálnak, nehogy kiöntsék a mennyei finomságot. Feltápászkodnak a székre és szürcsölgetni kezdik.
- Máris lekenyerezed őket! - nézek Louisra nevetve, aki mosolyogva megvonja a vállát, s a pultnak támasztja a csípőjét.
- Gyere ide - tárja szét a karjait.
Halványan elmosolyodok, majd odamegyek, és hagyom, hogy izmos karjaival körbeöleljen. Egy puszit nyom a fejemre, s én átkarolom a derekát. Molly és Mike sutyorogni kezdenek, közben ránk néznek és kuncognak.
- Hé, nem suttogtok, hanem szépen isszátok azt a tökéletes kakaót! - mutat rájuk fenyegetően Louis, hangjában mégis játékosság hallatszik.
- Utána játszol velünk? - néz rá Mike, s a szája körül csupa kakaó, amin muszáj elmosolyodnom.
- Játszok. És Jenny is! - szorongat meg egy kicsit, mire felkuncogok.
- De jó! - kezdik el gyorsabban inni, majd mikor elfogyasztják, szinte lecsapják az asztalra a bögréket és leugranak a székről.
- Először töröljétek meg a szátokat! - szól utánuk Louis, ahogy szaladnak fel a lépcsőn. - Imádni való kölykök - mosolyog. - Akár a nővérük.
- Ömm... igen, Ellie is nagyon jófej.
- Butus - nevet. - Én rád gondoltam.
Teljesen elpirulok.
- Oh... öm... értem...
- Na, ne légy már ennyire zavarban! - nyom egy puszit az ajkaimra. Teljesen össze vagyok zavarodva. Nem tudom, hogy ő mit akar tőlem, vagy hogy egyáltalán akar-e valamit.
- Louis! - szaladnak le a testvéreim, kezükben egy-egy labdával. - Melyik labda legyen?
- A foci - mutat rá, mire Mike kinyújtja a nyelvét Mollyra. - Mike, olyan trükköket mutatok neked, amitől az összes csaj téged akar majd! - veszi el tőle a labdát és megforgatja a mutatóujján. Mollyék ugrándozva követik őt az udvarra, én pedig elindulok utánuk, de csörögni kezd a telefonom. Előveszem a farzsebemből, s ahogy meglátom Harry nevét villogni a képernyőn, a szívem egy nagyot dobban. Pár pillanat hezitálás után remegő ujjaimat végighúzom a képernyőn, felveszem és a fülemhez emelem.
- Szia - szólok bele, s remélem, hogy nem remeg a hangom.
- Szia! Mit csinálsz ma?
- Louis itt van és Mollyékkal játszunk.
- Oh, értem. Nem gáz, ha én is átmegyek? Unatkozom, és Jessica egy barátnőjénél van.
- Persze, gyere nyugodtan.
- Szuper! 10 perc és ott vagyok!
Megszakítja a vonalat, de a telefont még mindig a fülemnél tartom, s próbálom a szívdobbanásaimat csillapítani. De nem megy.
A mosoly megjelenik az arcomon, s valószínűleg az elkövetkezendő pár órában nem is fog eltűnni.

22 megjegyzés:

  1. Úristen, úristen, úristen.
    Pont itt befejezni? Áááááááá a hajamat tépem. Nagyon izgulok,hogy mi lesz ha ott lesz Harry. Hogy fogom én kibírni vasárnapig te jó ég. Egész jó rész lett. Olyan kis nyugis(jó a vége mar annyira nem, mikor Harry nevet megláttam, hogy hívja.) OMG! Ez a rész pont a hangulatomhoz illik amúgy tök fura.
    Szerintem megint marha jó lett <3
    pusz:Ami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy ennyire izgatott lettél, és vártad, hogy mi lesz a következő fejezetben, és köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy elnyerte a tetszésedet! :) <3
      Puszi, ~E

      Törlés
  2. Kiráály *-* Imádom!! Te vagy a legjobb!! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Aranyos vagy, köszönöm szépen! :)
      Puszi, ~E

      Törlés
  3. Kiváncsi vagyok ebből mit szeretnél kihozni :D szuper lett :D puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :)
      Puszi, ~E

      Törlés
  4. Nagyon jó lett :) Lou mennyire édes már :) remélem, hogy Harry nagyon féltékeny lesz majd :D várom a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :)
      Puszi, ~E

      Törlés
  5. Juh annyira jó!! És Harry és Jenny kapcsolata érdekel a legjobban hogy hogy is fog alakulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! :) Jennyről és Harryről még bőven lesz szó, ígérem!
      Puszi, ~E

      Törlés
  6. Jajj szivem!❤ Nagyon cuki lett ez a resz, Tommo annyira edes Jennyvel h az hihetetlen!:)
    Kivancsi vaok mi lessz abbol h Hazza eljon Jennyhez.

    Sok pusza: Lili❤❤:**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerintem is Louis elképesztően cuki volt. :D Örülök, hogy tetszett! <333
      Puszi, ~E

      Törlés
  7. Sziia :)
    Jajj nagyon sajnalom hogy most kommentelek csak :(
    Nagyon jo resz lett 😊 Louis olyan cuki Jenny-vel 😍
    Nagyin izgat hogy vajon mi lesz ha Harry atmegy. Nagyon varom a kovetkezo reszt :D
    xoxo B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ezért soha ne kérj bocsánatot, akármikor írsz, nekem mindig sokat jelent és mindig fogok is rá válaszolni! :) Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! <3
      Puszi, ~E

      Törlés
  8. A múltheti szavazásnál a Harry-Jenny párosra mentem. Na most megbántam.. :D A Jenny-Louis párosra kellett volna. Louis olyan aranyos vele *-* Most jelenleg Louisra voksolok, bár tudom, hogy Harrys blog, de akkor iis. :D Jó rész lett. :3 ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Gondoltam, hogy lesz valaki, aki mostantól áll át Louis oldalára, mert tényleg nagyon cukin viselkedett. :D Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! <3
      Puszi, ~E

      Törlés
  9. Drága, egyetlen, csodálatos, utánozhatatlan ~E-m!

    Hihetetlenül sajnálom, hogy megint már 5 nap eltelt a rész érkezése óta, de még csak most írok. :) Legalább van valami jó ebben a kis betegségben. :D Végre van időm írni. :D
    És a rész. Te atya ég! Tényleg kicsinálsz! Annyira, de annyira aranyos Louis, hogy az hihetetlen. Egyszerűen szívesen lettem volna Jenny helyében, bár tudom, hogy nem szereti Lou-t, de ahw. Elolvadtam minden apró kis tettétől, a „kakaócsinálástól”, attól, hogy Jenny-t, hogy szeretgeti és mennyire törődött vele reggel. :) <3 Annyira örülnék, ha tényleg valójában összejönnének. A másik nagy titok persze ott van: Ellie és Harry. Nekem gyanúsak. Talán szövetkeztek? Van valamire egy közös tervük? Talán Ellie és Harry jó barátok lettek? Vagy……Harry elmondta Ellie-nek, hogy Jenny nem szereti magát. :) Van egy olyan érzésem, hogyha ez történt lehet, hogy Jenny-t valami pszichiáterhez vagy valamilyen orvoshoz beutalják. :DDDDD Na jó, azért ez nem a Dark Secret, bár téged ismerve. :DDDD Szóval egyik sem a lehetőségeim közül? Ne már, úgy érzem itt hatalmas csavar lesz. És ez a nem biztos, hogy Louis-nak bejön Jenny….nem tudom, akkor egyszerűen miért viselkedik ilyen édesen a lánnyal. Kikészítesz! Minden részben hagysz valamit, amire nagyon-nagyon rákérdeznék, és ez folyton gyűlik. :D És ez a vég…..Oopppss!!! :DDD Harry meg fog jelenni. Hoppácska! Úgy érzem újabb izgalmakkal teli rész lesz. :D Remélem Harry-nek kicsit majd izgatni fogja a fantáziája, amikor meglátja, hogy Jenny és Louis milyen jól elvan és főleg az is, ha megtudja, hogy Jenny Louis-val töltötte az éjszakát. :D Bárcsak így lenne, de félek, hogy valaki belibben és eltereli Harry figyelmét. :D Bár tényleg megnéznék egy kis ellentétet a két fiú között. :D Vagy ha nem is Jenny előtt művelik le a dolgot, ami a beszélgetés, akkor majd ketten. Bár lehet, hogy Harry megbízta Lou-t, hogy tegye boldoggá Jenny-t? Vagy Harry csak Liam-nek szólt erről? Vagy itt mindenki valamibe be van avatva, csak Jenny nem? Ahjjjj! Te nőszemély, szerencséd, hogy imádlak! :DDD Hidd el drága, fantasztikus vagy és hétről-hétre csak nősz a szememben. <3 Hatalmas példakép vagy, és ez, hogy meg van vonalakban a történet, de nem tudod még előre, hogy az adott részekben mi fog történni….imádom. <3 Csodállak a szó legszorosabb értelmében.<3333 És adj egy kis darabot abból az elképesztő képzelőerődből. <3 Jó lenne a fejedbe látni, hogy hogyan tervezted el a végét ennek az egésznek és még milyen csavarokkal akarsz nekünk szolgálni.

    Hidd el nem könnyen szabadulsz tőlem! :DDD Ha arra kérnél se tudnék megválni az oldaltól, tőled és a többi irományaidtól. <3 Egytől-egyig tökéletes. :* Mindegyikben megvan az a plusz, ami nagyon kevés más blogban van meg. <3

    Vigyázz magadra Drága kis Példaképem. Kitartást az iskolához! Már annyira nincs sok hátra a szünethez! :D <3


    Sokszor ölel:
    Chixi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Chixi!
      Sose kérj bocsánatot azért, mert "későn kommentelsz", mert már mondtam, akármikor írsz, nekem mindig sokat jelent! És én is rettentően későn válaszolok csak rá, amit sajnálok, de már akkor elolvasom, amikor írod!
      Sajnálom, hogy beteg vagy/voltál, jobbulást neked! :*
      Én is pontosan így érzek, bár szerintem most mindenki szívesen lett volna Jenny helyében. Vagyis ki ne vágyna egy olyan srácra, aki így viselkedik vele, mint Louis Jennyvel? Szeretem, amikor leírod, hogy mit gondolsz, mi fog történni, mert olyankor elmosolyodok, ugyanis ezek a dolgok nekem eszembe sem jutnak, Egyszer felveszlek ötletadónak. :DDD Próbálok minden részbe olyat tenni, ami miatt vagy teljesen kikészültök, vagy újabb kérdések jelennek meg, és boldog vagyok, hogy ezt nálad elértem. :)
      Azt hiszem, most sikerült nagyjából kitalálnod. Vagyis "Harry megbízta Lou-t, hogy tegye boldoggá Jenny-t" és "mindenki valamibe be van avatva, csak Jenny nem."
      Istenem, el sem hiszed, mennyire jól esik ezt olvasni! Eszméletlen hálás vagyok neked, amiért hétről-hétre kommentelsz, velem vagy, mindig agyondicsérsz, én pedig már szinte olvadozom a soraidtól! :) Tudod, én is szívesen látnék bele a fejemnek abba a részébe, ahol meglenne, hogy hogyan fog alakulni ez a történet, ugyanis a végét még egyáltalán nem terveztem meg, és nem is akarom, mert még messze van. Majd alakulnak a dolgok. :)
      Jaj, te buta, egyáltalán nem is akarok tőled megszabadulni! Sőt, ha el akarnál menni, kényszerítenélek, hogy maradj! :D
      Köszönöm szépen! Te is vigyázz magadra, drága, és neked is kitartás! <333333333
      Puszi, ~E

      Törlés
  10. Szia!
    Na én is megérkeztem! Hogy telnek a napjaid? Milyen eddig a suli? Nekem viszonylag normálisan :D.
    Na akkor istenem hát Szerinted mit fogok ide írni? Költői kérdés. Imádtam! Fantasztikus vagy! Nagyon de nagyon jó lett!
    Először is Lou rohadt édes! De komolyan zabálni való! Nagyon tetszik eddig a Louis-Jenny páros csak szerintem van egy kis bökkenő Lou szerelmes Jenbe de Jenny nem belé ez így nem jó. És Számomra Harry rohadt idegesítő! Nem tudom itt az ideje hogy eressze már el Jennyt és legyen Jessel de ő még mindig itt lábatlankodik. Ajj idegesítő de nagyon. Mi ez már?? Ccc. Plusz az az Ellies ügy. Mit csinál ő Harrynél. Nem tudom. Biztos hogy Harry nem csalja Jessz mert ugye ő most reménytelenül szerelmes egy lányba, aki Számomra roppantul gyanús. Na de lehet hogy Jessica és Ellie barátok és nem is tudom valamit terveznek? Jó ez hülyeség :D.
    Jaj de remélem Jenny elengedi egyszer csak Harryt és boldog kesz Louval. Harry remélem ezzel a látogatásával nem kavar bele semmibe de lehet hogy nagyon is. Mi lesz ha megcsókolja? Jó abbahagytam;) Csak annyit mondok hogy alig várom a kövit! Imádlak te nőci, de nagyon!
    Puszil Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Viszonylag nekem is normálisan telnek a napok, már ha az őrületes tanulást lehet normálisnak nevezni. :D
      Jaj, de édes vagy, köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett!
      Louist most úgy alkottam, mint az általam elképzelt legédesebb, tökéletes fiút. Bár szerintem a valóéletben a rosszfiús oldala mellett van egy ilyen zabálnivaló személyiség is. :D
      Te vagy az első, aki azt mondja, hogy Harry lábatlankodik, el kellene engednie Jennyt és Jessicaval kell lennie. De örülök, hogy egy ilyen vélemény is van, mert ebből látszik, hogy mind mások vagytok, de mégis ugyanolyan fontosak nekem!
      Gondoltam, hogy mostantól inkább a Jenny-Louis párosnak fogtok szurkolni, amit meg is értek, elvégre Louis nagyon édes volt. De minden túl egyszerű lenne, ha Jenny könnyen el tudná felejteni Harryt. :D
      Én is imádlak téged, és köszönök mindent!
      Puszi, ~E

      Törlés
  11. Drága ~E!
    Elég zűrös napjaim voltak, így még csak most volt időm elolvasni, de feldobta a napomat. Louis nagyon édes. Olyan, mintha tényleg együtt lennének. Az ikrekről meg ne is beszéljünk, egyszerűen imádni valóak. Júúúúj, Harry átmegy. Akkor tuti lesz valami. :D
    Ügyes vagy,csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Timi!
      Örülök, hogy a blogom feldobta a napodat, nekem ennél több nem is kell! :) Louis tényleg nagyon cuki, és örülök, hogy a kicsiket is imádnivalónak tartod, mert én is így vagyok vele. :D
      Köszönöm szépen!
      Puszi, ~E

      Törlés