2016. július 6., szerda

53. fejezet - A természet közbeszól

Drága Olvasóim!
Itt vagyok az 53. fejezettel, amibe próbáltam egy kis izgalmat is beleszőni, remélem, hogy sikerült. Sajnálom, hogy - mostanában szokásom szerint - megvárattalak titeket. Nem akarok a magyarázkodni - megint -, a lényeg, hogy itt vagyok, és remélem, hogy tetszeni fog!
A nyár eddig nekem egész jól telik, csak a munkában fáradok ki. Nem szeretem csinálni, de muszáj, és nem fog sokáig tartani. Amióta szünet van, sokat buliztam. Pontosan úgy kezdődött a nyaram, ahogyan elterveztem. Igaz, volt egy-két olyan dolog, ami miatt rettenetesen szomorú voltam, de senkinek az élete nem csupa móka és kacagás. Remélem, hogy a nyár nektek is jól indult, és olyan lesz, amilyennek eltervezitek!
Jó olvasást!
Puszi, ~E

Az egész napom semmiből sem állt. Csak feküdtem, ittam, feküdtem és ittam. Harrynek dolga van, ezért nem tudott velem lenni. Hamarosan eljön a 6 óra. Megígértem az édesanyámnak, hogy elmegyek hozzá.
- Szia, kincsem! - nyit ajtót, s megcsap az illat, amit mindig érzek az ő ruháin. Karjai közé von, megpuszilgat és szorosan ölel. - Hogy vagy, szívem? - simítja meg az arcomat és kedvesen rám mosolyog. Annyira megnyugtató.
- Jól, anyu. És te?
- Én is. Viszont.... valakit szeretnék neked bemutatni - fogja meg a karomat és arca elkomolyodik. Nyelek egy nagyot. - Nem tudom, hogy mondjam, de... a... testvéred szerintem szeretne megismerni.
Összeráncolom a szemöldököm.
A kicsodám? Testvér? Anyának van még egy gyermeke?
- Készen állsz, édesem?
- I-igen - bólintok erőtlenül.
Elkezd befelé vezetni a szobába. A szívem hevesen dobog. Nem tudom, mire számítsak. Ismerem? Fiú vagy lány? Hasonlít anyára? Na és rám?
Lassan belépek a szobába. Óvatosan vezetem a tekintetemet a testvéremre. Félek. Érzem, hogy baj lesz, érzem, hogy valami olyan dolog fog történni, ami mindent megváltoztat.
Szemét lassacskán rám emeli, s ekkor dől bennem össze egy világ.
Hiszen őt ismerem! Tyra! Az a büdös kurva, aki el akarja csábítani Harryt.
Érzem, amint a pumpa felmegy bennem. Érzem, hogy majd' szétvet az ideg, késztetést érzek arra, hogy megüssem. A megjelenéséből tisztán kivehető, hogy szívesen árulja a testét.
- Tyra, ő itt a húgod, Jenny. Jenny, bemutatom a nővéredet, Tyra-t. Remélem, hogy jól ki fogtok jönni egymással - mosolyog.
- Ó, igen - néz rajtam végig Tyra. - Biztosan nagyon sok közös van bennünk - vigyorodik el. Nyelek egy nagyot. Nem tudom, hogy sírva el kellene menekülnöm, vagy odamenni és a szemébe mondani, hogy egy hülye kurva, és álljon le a barátomról.
Hirtelen felindulásból teszek hátrébb két lépést, majd egy teljes fordulatot veszek és kirohanok a házból. Hallom, hogy anya ordít utánam, de nem érdekel, figyelmen kívül hagyom.
Könnyeimmel küszködöm. Szaladok, a látásom homályos, néha-néha megbotlok. Rohanok egészen addig, amíg egy kissé elhagyatott helyre nem érek. Londonban ritka az ilyen hely, de én mindet felfedeztem.
Remegő kézzel előkeresem a telefonomat, hogy felhívjam Harryt.
- A francba! - motyogom, mikor meglátom, hogy nincs térerő. Körbenézek. Sötét van ezen a részen, így a telefonommal világítva indulok el az egyik irányba, közben néha megnézem, van-e már térerő.
Egyre beljebb kerülök a sötétségbe, kissé a félelem is elkap. Ám egy lépésnél a talpam nem érkezik talajra. Beleesek egy hideg, koromsötét helyre, ahol csúszok és gurulok lefelé.
- Ah... - nyögök föl, mikor leérek az aljára, és nehézkesen próbálok feltápászkodni. A szívem hevesen ver, a levegőt gyorsan veszem. Hol vagyok? Mi ez a hely?
Hozzáérek valami nedves, jéghideg dologhoz. Fal. A szemem előtt megjelenik egy kép, mintha már jártam volna itt. Elindulok az egyik irányba, s lassan egy lépcsőhöz érek. Pontosan ugyanaz a lépcső, amin már egyszer felmentem. Megvan, az álom!
Ezzel a hellyel álmodtam, itt mentem végig, csak épp nem voltam teljesen felöltözve. Rémisztő ez a hely. Miért álmodtam meg? És hogyan? Mit keresek én itt?
Annyi biztos, hogy nagyon furcsa érzésem van ezzel a hellyel kapcsolatban.
- Jenny! - hallok egy kétségbeesett kiáltást, pontosan ugyanúgy, mint az álmomban. Fejemet a hang irányába kapom, de egy kicsit nehéz leszűrni, hogy honnan ered, ugyanis visszhangzik. - Jenny! - hallom ismét, ekkor már biztos vagyok benne, hogy a hang fentről jön, a lépcső tetejéről.
Sietve elindulok felfelé, a lábaimat szedem és magasra emelem, nehogy elessek. Zihálva loholok felfelé,
Már egy jó ideje sietek felfelé, mikor meglátok egy kis fényt, mintha elemlámpával világítanának.
- Jenny! - szól ismét az illető. Gyorsabban szedem a lábaimat, majd mikor kiérek, hirtelen magához ölel, s szorosan fogja körbe remegő testem. Illatáról, érintéséről és hangjáról már felismerem.
- Louis! - lehelem a nevét.
- Istenem, mi történt veled? - simítja végig a karomat, majd megfogja a kezemet. - Jézusom, te remegsz! Gyere, elviszlek magamhoz és kicsit beszélgetünk, jó?
- Jó - lehelem erőtlenül.
Elemlámpával világít, hogy kitaláljunk. Még mindig nem tudom, mi volt ez a hely, de érzem, hogy valami van itt. Valami, aminek nem szabadna, és talán nekem is közöm van hozzá. Nem tudom, de izgatja a fantáziámat. Csak egy baj van. Félek.
Louis elvisz magához, s ahogy beérünk a házba és felkapcsolja a lámpát, megnyugszom. Leülünk a nappaliban, s megsimítja a combomat, miközben a szemembe néz.
- Mi történt?
Veszek egy mély levegőt. Az elejéről el kell kezdenem mesélni neki mindent, hogy teljesen megértse. Elmondok neki mindent, a kisebb részleteket sem hagyom ki, viszont az álmomról inkább nem ejtek szót. Végig figyelmesen hallgat. Néha megcsuklik a hangom, várok kicsit, hogy ne sírjam el magam és folytatom. Látom őt, hogy érdekli, és ez jól esik.
Lassan a történetem végére érek, az utolsó szavakat már szinte remegve mondom el.
- Sajnálom, hogy ezen mind keresztül kellett menned. Hozok egy teát, hátha kicsit megnyugszol, jó? - simítja meg a karomat. Bólintok és halványan rámosolygok, majd feláll és kimegy.

~ Harry Styles ~


Idegesen teszem zsebre a telefonomat, beletúrok a hajamba, s járkálok fel-le.
Nem, az nem lehet. Jenny nem találhatott ott semmit. Na és Tyra? Ki tudja, mivel tömte tele szegénykémnek a fejét.
A kezem ökölbe szorul, élesen szívom be a levegőt, ha arra gondolok, Jenny mibe keveredett. Ő nem ezt érdemli. Nem!
Újra előkapom a telefonom, s felhívom Tyrat.
- Ó, édes, hiányoztam? - szól bele kellemesen erotikus hangon.
- Nem ezért hívtalak. Mit mondtál Jennynek?
- Ugyan már, semmit! - kacag fel. - Miért, már ment árulkodni a hugicám?
- Ez nem vicces! - sziszegem és nyelek egy nagyot. - Ki vele, mit mondtál neki?
- Csak annyit, hogy biztos sok közös van bennünk.
Becsukom a szemem és szaggatottan kifújom a levegőt. Beletúrok a hajamba, s kicsit idegemben meghúzom a tincseimet.
- Mondd, te eszednél vagy? Miért kell őt szekálni?! - emelem fokozatosan egyre feljebb a hangomat. El tudom képzelni, ahogy a vonal másik végén összerezzen. Nyelek egy nagyot.
- Nem szekálom, csak az igazat mondom.
- Hülye kurva, rohadj meg ott, ahol vagy! - csapom le a telefont, majd kirohanok a szobámból. Az előszobában magamra kapom a cipőmet, a kocsikulcsot a kezembe veszem és sietek ki a kocsihoz. Semmi más nem jár a fejemben, csak az, hogy szegény Jenny mit élhet át. És ezt mind miattam!
Bepattanok a BMW-be, majd elindítom és nagy gázzal elindulok. Görcsösen szorítom a kormányt, állkapcsom megfeszül. Az agyamat ellepi a köd, egyszerűen nem tudok koncentrálni. Csak a pedált nyomom. Nem tudom hova megyek, de megyek. Amerre az út visz.
Jenny hogy kerül Louishoz? Miért ment oda? Lehet, hogy megint van köztük valami?
Ezekre a gondolatokra a szemeim megtelnek könnycseppekkel, s már eléggé közeledek a padlógázhoz.
Egy kanyarban hirtelen megjelenik két vakító fényszóró, egy hangos és hosszú duda hallatszik, mire elkapom a kormányt a másik irányba.
Egy hatalmas csattanás.
Egy hatalmas ordítás.
Egy hatalmas fa.
Egy hatalmas ütközés...

~ Jenny Wilkinson ~

- Köszönök mindent, Louis - állok fel.
- Megnyugodtál most már? - áll fel ő is, s megsimítja az arcomat. Halványan elmosolyodok.
- Igen, És köszönöm, hogy meghallgattál.
- Ugyan már, ez természetes.
- Miért lenne az? - nézek fel a szemébe. Száját kicsit kinyitja, hogy megszólaljon, de csak kis hezitálás után mondja ki a szavakat.
- Hát, tudod... a barátok... mindent megtesznek egymásért - vakarja meg a tarkóját és egy apró mosoly jelenik meg a szája szélén.
- I-igen, igaz... Öm, akkor én megyek is... - indulok ki.
- Kikísérlek - indul utánam.
Az ajtó előtt felveszem a cipőmet, majd felegyenesedek és ránézek. Tekintetem megakad az övében és nyelek egy nagyot. Tekintete cikázik az arcomon. Kezét lassan, óvatosan emeli, s ráhelyezi az orcámra. Egy kis lépést közeledik felém, másik kezét a derekamra helyezi, s közelebb von magához. Nagy levegőt nem merek venni, így inkább kicsiket veszek, de gyorsan. Az ajkaimra néz, s lassan közeledik felém, miközben mindkettőnknek automatikusan csukódnak le a szemei.
Ebben a pillanatban hirtelen beront valaki, mire elugrunk egymástól és odakapjuk a fejünket. Niall és Liam jönnek be már szinte sírva.
- Louis, Louis, baj van! - panaszolja a szőke. Még soha nem láttam ennyire idegesnek. Liam kapkodja a levegőt, szerintem elég sokat futottak idáig.
- Mi van? Mondd már! - néz rá Louis, ő is kezd feszült lenni.
- Harry... - liheg és nyel egy nagyot. A szívem egy nagyot dobban és gyorsan kezd verni.
- Mi? Mi van Harryvel? - nézek rá riadtan, miközben egy lépést közeledek felé.
Előrehajolva támaszkodik a térdére, fejét felém fordítja.
- B-balesete volt.

48 megjegyzés:

  1. Huhhaa :o
    Remelem Harrynek nem lesz semmi baja:(♥

    VálaszTörlés
  2. Huuu.....iMádooooomm💜💜💜💜💜💜💜💜

    VálaszTörlés
  3. Hat csajszi, ezzel most nagyot alkottal!^^ Kivancsi vagyok, mi lett Harryvel, es hogy a "kis" ribanc mit akar Jennivel muvelni.:\

    Sok csok~Lili❤

    VálaszTörlés
  4. Nekem valamiért olyan érzésem van, hogy egy olyan rész várható, melyben Harry agykárosodást szenvedett, vagy is, hogy elvesztette emlékeit, és Tyra ezt nagyon is jól kifogja használni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért mondasz ilyen tippeket ? Direkt ki fog cseszni velünk, aztán sírunk ! 🙀

      Törlés
  5. Ó ne Harry :( oh no please...Louis meg ne másszon rá Jennyre, ez nem az a fanfiction :D Ez BRUTÁL jó lett!! :* Köszi a részért <3
    Amúgy, (bocsi h kérdem de én nem bííírom :D )..szóval...öhm...lesz itt valaha Harrynek rövid haja? Mármint, bocsi tényleg, csak hát nem igazán jöbn be hosszú hajjal :D Persze megértem ha nem..csak...érdekel :) Remélem nem bosszantottalak fel..

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ma találtam rá a blogodra és nagyon de nagyon tetszik!! Megállás nélkül csak olvastam! Nagyon jól írsz! Várom a következő részt!!!!
    Ui: Remélem Harrynek nem esik komolyabb baja :D

    VálaszTörlés
  7. Kedves E!
    Remélem megkapod ezt az üzenetet és el is olvasod. Arra szeretnélek kérni, hogy nézz be a blogomra és olvasd is el az egészet. Nagyon örülnék neki, ha eljutna ez a történetem sok emberhez. :) Még eléggé kezdő blogoló vagyok, szóval bocsi azért ha az elején még nagyon uncsi a történet, de még nem nagyon tudott kibontakozni. Azért remélem elolvasod és tetszeni fog.
    Miss Alison**
    Blogom: www.belnaploja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia ez valami fantasztikus ahogy irsz!!
    De itt félbehagyni?? Nemar...
    Izgatottan varom a kovi reszt!!❤❤❤

    VálaszTörlés
  9. Mikor lesz új tész? :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett ez a rész is:) Izgatottan várom a következő részt, remélem minél hamarabb hozod! ♥

    VálaszTörlés
  11. Na mostmár tényleg nem hiszem el egy két perced nincs h bocsi szünetet tartok csá.. Meggondolom h még olvasni fogom-e.

    VálaszTörlés
  12. 1 hónapja nincs rész, azért elég hihetetlen hogy ennyire nincs időd, még arra sem h max szólj h úgy kb 2honapot várjunk.. Mire csak össze hozol még talán valamit.. Jo blog de ha igy hanyagolod nemhiszem hogy sokan fogják még olvasni. (ha egyáltalán lesz valami)

    VálaszTörlés
  13. Uristen hagyjátok már szegényt ... Komolyan nektek hogy esne ha ilyeneket irnának nektek??? Nem csoda hogy nem jelentkezik, nekem se lenne kedvem ha ilyen üzenteket kapnék -.- Az eszetekbe se jut hogy komoly gondjai lehetnek?? Amit mondjuk nem akar a kirakatba rakni mert mondjuk nem tartozik másra??? Nem kell azzal fenyegetőzni hogy ha nem hoz részt akkor nem fogjátok olvasni mert akkor aztán tuti hogy nem fog jelentkezni ... Nézzetek már magatokba könyörgöm ... Milyen olvasói vagytok?? Csak az számit hogy hozza a részt a többi levan sz*rva??... Ne legyetek önzőek mert komolyan ki tudja mi az oka annak hogy nem jeletkezik. Szégyeljétek magatokat akik ilyeneket irtak ... Az ilyeneknek én se irnék egy betűt se ..

    VálaszTörlés
  14. Nem mellesleg van egy blog ahol több hónapos kihagyás után se írnak az írónak ilyeneket ... És mit kiderült az íronak az anyukája komoly beteg volt ezért nem írt. Szóval gondolkodjatok mielött önző módon ilyeneket irtok -.-

    VálaszTörlés
  15. Jol van nem kell lázadni, nem fenyegetès volt..

    VálaszTörlés
  16. Nem is értem mi a probléma... Viszont véleménye mindenkinek lehet. Szerintem is ki lehetne írni, hogy mikor lesz új rész mert szerintem ez elég szemétség felénk hogy nem írsz nekünk semmit most nem részre gondoltam...és ezt nem bántásnak szánom mert imádom ahogy írsz viszont ez a véleményem.

    VálaszTörlés
  17. Igen ez az. Ez a mi véleményünk. Gondolom nem hónapokba telne kiírni nekünk h Bocsi egy darabig nem lesz rész. 5 perc az egész. De mindegy is. Mindig izél h így szeret minket stb. Csak kb le se szar minket.

    VálaszTörlés
  18. Engem már nagyon nem is érdekel

    VálaszTörlés
  19. Szia! Nem tudom emlékszel-e rám. Régen sok kommentet írtam. Úgy a 38. fejezetig olvastam. Abbahagytam mert talán késésben voltál vagy csak nekem ment ki a fejemből..aztán amikor eszembe jutott meg időm nem volt. Azóta most ültem le vagyis tegnap eszembe jutott. Elkezdtem olvasni és nos be is fejeztem. Azt kell,hogy mondjam, hogy sokat fejlődtél.Marha jól írsz. Egyébként megértem, hogy nem hozol részt mert nekem is egy cseppnyi időm nem volt egész nyáron. Most kezd talán kicsit sinen lenni az életem.Nagyon sok hullámvölgy volt és a mai napig vannak. Most kezdek úgymond új életet. Remélem semmilyen komoly probléma nincsen. Ha mégis kitarást.:) És tudd, hogy van aki támogat és vár. A többivel ne foglalkozz, nem éri meg:D

    Puszi: Ami xx

    VálaszTörlés
  20. Sziaa.Phuu hát én is jó régen kommenteltem.Amikor befejezted a DARK SECRETS nevű blogodat akkor is melletted voltam.Amuhy most olvastam ujra és még mindig nagy kedvencem az a történet.Igazábol ezt a történetet is el kezdtem olvasni,de valahogy nem tetszett.Hogy mi?Az egész.De most rávettem magam,és elolvastam az egészet.Közben a Darkost is kiolvastam xd. És wow.Te tényleg nagyon jol irsz.Remélem nincs semmi komolyabb baj,és tudd hogy nem csak én,de mások is türelmesen várunk arra hogy részeket hozz.Nagyon jol irsz és kitartást!

    VálaszTörlés
  21. Sziaa.Phuu hát én is jó régen kommenteltem.Amikor befejezted a DARK SECRETS nevű blogodat akkor is melletted voltam.Amuhy most olvastam ujra és még mindig nagy kedvencem az a történet.Igazábol ezt a történetet is el kezdtem olvasni,de valahogy nem tetszett.Hogy mi?Az egész.De most rávettem magam,és elolvastam az egészet.Közben a Darkost is kiolvastam xd. És wow.Te tényleg nagyon jol irsz.Remélem nincs semmi komolyabb baj,és tudd hogy nem csak én,de mások is türelmesen várunk arra hogy részeket hozz.Nagyon jol irsz és kitartást!

    VálaszTörlés
  22. Most meg itt a suli és azért nem lesz időőő.
    Inkább szünetelj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod nem tudsz lenyugodni? Mit zakalatod egyfeszt? Ne legyél már ennyire rosszul könyörgöm -.- Ez csak egy blog... Majd hoz részt ha akar érted? Attól hogy zaklatod nem fog hamarabb részt hozni. Igen valószínű hogy most minden fontosabb neki mint a blog. De ez az ő dolga érted? Senkinek semmi köze hozzá. És lehet csak a "véleményed" irod le de ez már konkrétan zaklatás ... Egyszer leirtad pont. Megértette. Nem kell még 20x megismételni ... Mert ha jól sejtem te irtál a multkor is NÉVTELENÜL ... (ha nem akkor bocsánat) Mellesleg legalább vállanád fel neved és úgy írnál. Kis gyáva... Nagyon bátor lehetsz hogy itt zakalatod névtelenül de névvel már nem mernéd igaz? -.- És ez egyépként mindenkinek szól aki névtelenül irkál. Ên elhiszem hogy haragszotok de az nem megoldás ha zaklatjátok. Fogadjátok el hogy igen jelenleg úgy néz ki 2 perce sincs hogy kiírja hogy szüntetel. És magatoknak köszönhetitek ha hogy nem jeletkezik mert elvettétek a kedvét is szerintem az ilyen megnyilvánulásaitokkal-.- Gondoljatok bele nektek volna kedvetek jelentkezni ha ilyen kommenteket kapnátok?... Ugye hogy nem? Nekem se volna kedvem jeletkezni ha ilyen kommikat kapnék-.- Szóval ne is csodálkozzatok hogy nem jeletkezik-.- Mert amúgy meg ha kiírja a szünetet mi változik? Akkor meg azért fogjátok b*sztatni hogy miért szünetel, hogy mer ilyet tenni hogy szüneteltei a blogot. Talán ha nem b*sztatnátok még jelentkezne is lehet ... De amíg ezt csináljátok addig szerintem ne számítsatok semmire. De ugye annyira nehézfelfogásuak itt egyesek ... -.-

      Törlés
  23. Most már nem is lesz több rész?

    VálaszTörlés
  24. Igen lehet nehéz felfogásunk van de nekünk van igazunk... ez nem mentség. Nem azt mondtam/mondtuk hogy hozza rögtön a részt csak hogy írja ki hogy bocsi 1 vagy 2 hónapig nem írok. Én csak ennyit kértem. Megértem hogy mindenkinek van problémája csak egy mondatot vártam/vártunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem neked van igazad. És de ez mentség -.- Mit nem értesz azon hogy van élete, problémái, és most nem ezzel foglalkozik? Mert mi változik ha kíírja?? Semmi érted?? Az hogy le lesz irva ami egyértelmű. Egyértelmű szünet. Nem látod? Nincs rész. Ha nem akarja akkor nem irja ki érted? Mert nem is akarja kiírni se ... szerintem az oldalra se jön föl mert b*sztatjátok, bántjátok egyfeszt. Késett pár hetet és elkezdtétek önző modon b*sztatni, követeleni a részt stb .... Után ez csak mérgesedett és kapta sorba az osztást hogy nincs rész. És talán ha belegondolsz ezért nem megy az írás se neki mert nyomás alá raktátok. Ha a helyébe képzelem magam akkor tuti az látja hogy nincs értelme irnia és ezzel foglalkoznia mert ezek fogadják itt. Amint mondtam magatoknak köszönhetitek!!! Talán ha nem basztattátok volna akkor jeletkezett volna!!! Felfogtad???? Ezek után azon se csodálkoznék ha bezárná a blogot. Én se látnám értelmét folytatni ha ilyen olvasóim lennének és ilyen kommenteket kapnék. Én csak támogatnám benne , de nem azért mert nem jó a blog. Hanem ezért mert ezt kapja visszajelzésül. Talán ha olyan kommenteket irtál volna hogy várod TÜRELMESEN AZ ÚJ RÉSZT AHOGY MÁSOK és nem olyat "jaaaaaj nem hiszem el hogy nincs 2 perced nem igaz, szünetelj, 1 hónap eltelt, stb ..." akkor talán kiírta volna hogy mi a helyzet, mi történt miért nem irt. Szóval mégegyszer köszönd annak hogy ilyen türelmetlen voltál és zaklattad , bántó kommnetet hagytál. Elvettétek a kedvét ettől az egésztől hülye hisztitek miatt!!! Ha talán pár jó szót hagytál volna pl ilyet. :" Látjuk hogy nincs rész, bármi a baj remélem megoldódik és várjuk az új részt". Hallotálmár róla hogy ha valakinek gondja van akkor támogatni kell nem támadni?? Mit vársz amúgy??? Ilyen kommentek után mit vársz?? Hogy majd nagy boldogsággal jön fel az oldalra miután ezt kapja az olvasóitól?? Nem kellett volna basztatni és talán még életjelet is adott volna. Nem támadni -.- Nem is tudom honnan veszitek a bátorságot hogy így beszéljetek vele miután ő megosztja veletek amit ír. HÁLÁTLANOK VAGYTOK. AZT HOGY HOZ RÉSZT ÉS TI OLVASHATJÁTOK AZ NEM JOG HANEM KIVÁLTSÁG. Értitek? Nem volna kötelessége megosztani. Nincs jogotok ahoz hogy számonkérjétek utána meg hogy basztassátok ha nincs rész. Kapjatok nagyon gyorsan az agyatokhoz és kurva mélyen nézzetek magatokba mert ami ezen az oldalon megy az valami ... Inkább le se irom. Máshol nincs ez. Én ilyen hálátlan bandát nem láttam még.-.- És még csodálkoznak hogy nem jelentkezik.

      Törlés
  25. Ès mi van akkor ha már nem él? Bármi történhetett az Íróval.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan! De ezek önző módon leszarják hogy mi lehet vele. Csak az számít nekik hogy legyen rész és hogy jeletkezzen. Mivan ha például történt vele valami és kórházban fekszik? Mert megeshet nem tudhatjuk. Mi fogja itt fogadni? A sok utálkozó komment hogy hogy lehet ilyen hogy nem jelentketik. Gondlokozzatok már komolyan mielött bántjátok!!! Nektek hogy esne??

      Törlés
  26. Én el hiszem, hogy mindenki várja a folytatást türelmetlenül. Bevallom én is nagyon várom mert ez egy fantasztikus, jól megirt történet VISZONT aki tényleg szereti ezt a blogot és van benne egy kicsi jó indulat annak van türelme megvárni a következő részt. Nem szidni kéne ahogy páran teszik ha nem inkább agodni kellene hogy miért nem írt ilyen sokáig. Szóval csak remélni tudom, hogy ennek ellenére még meg fogod nézni amit még irunk ide neked. KÉRLEK HOGY FOLYTASD!!! Nem kell foglalkozni olyan emberekkel akik csak saját magukra tudnak gondolni és csak magukkal tudnak foglalkozni. Ilyen emberekre nem is találok semmilyen jelzőt vagyis de tudok csak ide inkább nem akarom leírni... Gondolj azokra akik szeretnek támogatnak és ki tartanak melletted. Mutasd meg nekik akik ilyen negativan írtak ide hogy igenis milyen erős vagy és tudod majd folytatni annak ellenére amiket írtak. Lehet ez akár több hónap is amire fogsz újra írni tudod majd folytatni viszont akik kitartanak melletted azok bár mennyit tudnak várni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üzzeném azoknak akik itt hisztiztek és bántó kommenteket irtak: Ilyet kellett volna irni a sok önző és szemétkedő komment helyet. És talán még jelentkezett is volna az iro. Példát lehet róla venni :) De nem is tudom mit várok és mit tépem itt a szám mikor csak falra hányt borsó ... Ilyen kis utálatos önző embereknek hiába mond az ember bármit. Nem képesek felfogni mert agyatlanok -.- Ép elméjű és jóindulatú ember ilyet nem csinál mint ti -.-

      Törlés
    2. Kedves Gyöngyi.Te akkor minek lógsz itt ha idegesítenek? Lehet elmenni nem kell mindenkit kiosztani. Mindenkinek van saját véleménye,ez van. Nem kell játszani a Teréz anyát,senki sem kért belőle. Ennyi

      Törlés
    3. Te neked lehet elmenni ha nem tetszik a rendszer ami itt van. Nem baszatani az irót hogy nem tetszik az hogy nem jelentkezik világos ???? Nem kell olvasni ha nem tetszik ami itt van. Kis gyáva névtelen. Lemerem fogadni hogy most szidod az irot mert nem jelentkezik de ha lesz rész te leszel az első aki nyalizó kommnetet irsz hogy mennyire jo stb... Nem kell ezt a blogot olvasni ha nem tetszik a rendszer értve vagyok?? Amúgy is azt hiszed meghat valakit ha nem olvasod többet? Az ironak se kell egy ilyen kis szemétkedő olvasó mint te. Majd lesz helyetted más aki olvassa. Nem fogsz innen hiányozni senkinek még az írónak se szóval nem kell fenyegetőzni hogy nem olvasod többet. Szivességet teszel vele ha elhuzol innen és nem bántod az írót. Egy ilyen kis utálatos ember nem kell ide senkinek se. És én legalább megvédem az írót az olyan kis útlálatos gyáva önző emberektől mint te. Nem bántom folyamatosan mint te. Minek vagy itt ha szidod az írót hmmm?????? El lehet húzni ha nem tetszik ahogy vezeti a blogot. Ennyi

      Törlés
  27. Hát ami itt megy az már szánalmas...

    VálaszTörlés
  28. Szia. Fogalmam sincs mi lehet veled, nem is akarok ítélkezni. Imádom a blogod, de nagyon szar, hogy nem hoztál részt a nyáron csak egyszer. Tudom, hogy a bloggereknek is van életük, amit élnek, és nem folyton a gép előtt ülnek, hogy írjanak. Nem is kérem, hogy minden egyes héten hozz egy részt. Az is elég lett volna, ha minden hónapban hozol egyet. De, ha nem folytatod a blogot, akkor kérlek üzenj nekünk, hogy nem megy. Befejezted. Főleg, hogy most már itt a suli. Tudom, hogy milyen nehéz, mert nekem ez az utolsó évem, szalagavatóm lesz, kisérettségijeim lesznek, majd májusban az érettségi. Nem könnyű, de kérlek tudass magadról, hogy legalább jól vagy, és minden rendben veled. Ha nem is írod tovább a blogot. :) Remélem, hogy nem bántottalak meg vagy ilyesmi, csak ez a véleményem, és gondoltam megosztom. :) Várunk vissza! :)

    VálaszTörlés
  29. Kezdem azt hinni, hogy bajod esett :( Remélem nem!

    VálaszTörlés
  30. Irhathál ha már nem írsz...

    VálaszTörlés
  31. Igaz:/ legalább annyit h vége
    ://///

    VálaszTörlés
  32. Kedves Író!
    Nagyon imadom ezt a blogot, és kb 5 perce fejeztem be, de már halálra izgultam magam...asszem nem bírnék ki még 1 órát sem, folytatás nélkül...igazából nem tudok semmit tenni hogy most azonnal felkerüljön az újabb rész, csak biztatni tudlak, hogy nagyon jól csinálod! Légyszi ogyekezz ha tusz, vagy legalább adj helyzetjelentést hogy nem felejtettél el bennünket stb...💕

    VálaszTörlés
  33. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés